marți, 21 iunie 2011

visez

Astazi m-am trezit dornica de invatat la istorie , avand in vedere ca mai am mai putin de o saptamana pna la bac si nu stiu mai nimic asta e un lucru bun . Dar de la dorinta pana la a se indeplini dorinta , ei bine e cale lunga . Pot spune ca azi m-am aflat intr-o stare " de visare " totala. Nu m-am putut concentra deloc . Citeam cateva randuri din minunatele aventuri ale lui Negru-voda prin Tara Romaneasca si incepeam sa ma gandesc la alte lucruri . Imi imaginam cum ar fi sa plec la mare peste cateva zile sau cum o sa fie viata mea cand voi ajunge in Bucuresti , singura etc . Imi mai aduceam aminte de ultimele zile , de un parfum prea fresh care nu mai voia sa imi iasa din nari si imi trezeste amintiri pe care nu ar trebui sa le pastrez prea mult . Mi-am amintit si mi-am imaginat atatea lucruri incat a trebuit sa imi trag singura cate una ca sa ma trezesc . Nu e deloc bine sa te gasesti intr-o asemenea stare, mai ales daca nu ai fumat nimic. E frustrant , pe bune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu