luni, 6 iunie 2011

Obsedati , mai frate!!!

Unul dintre lucrurile pe care le detest cel mai mult la orasul asta mic si neinteresant in care locuiesc (Tgv) este cu siguranta nesimtirea crasa a barbatilor , asta daca ii pot numi asa. Nu cred ca exista zi in care sa nu fiu fluierata , claxonata sau luata la misto cu fraze de genu " papusa ce buna esti " de baietasii astia (ne)interesanti, cocalari de prima clasa , tarani nespalati si care duc lipsa grav . Am fost in multe orase din tara asta , am mers pe strada, prin parcuri dar nicaieri nu am patit ce patesc in propriul oras. Daca sunt atata de prost inspirata incat sa imi iau o rochita sau o fustita , cred ca 8 din 10 masini ma claxoneaza sau se uita fix la mine . Interesant este insa faptul ca si daca sunt imbracata in trening , reactia este aceeasi . Iar daca mai sunt si cu o alta fata ... ei bine e un adevarat calvar sa trec strada sau sa merg pe trotuar.

Astazi de exemplu , de acasa si pana la partid , aproape de platou ( distanta pe care o parcurg in 10 minute) am fost fluierata de baietii de la spalatoria de langa mine , "pisuita" de un tip de la un magazin , claxonata de vreo 3 masini si privita de sus in jos de ... of nici nu mai stiu . Macar de ar fi ceva de capul baietilor astia sau daca ar arata si ei mai intr-un anume fel . Sau macr daca s-ar exprima corect si ei si si-ar lua o batistuta sa nu se mai ude cu propriile bale... Si acum sincer vorbind, eu nu sunt o frumusete fara pereche. Sunt o fata normala , fara ditamai cracii, care nu poseda niste sani extraordinari sau niste fese apetisante peste masura.

O alta chestie pe care am patit-o zilele trecute si la care nu ma asteptam sincer ... cu ocazia Zilei Eroilor s-a organizat o ceremonie la care au participat si soldatii , dragii de ei ... care se pare ca duc lipsa grav.... de...femei si substanta cenusie. Dupa ce s-a terminat toata balacareala de pe platou , baietii s-au retras la Cinema , probabil asteptau ordinu' sa plece. Am trecut pe acolo cu Adreea si baietii mai aveau putin si isi dadeau drumu'  pe pereti cu comentarii cat se poate de porcoase si neinteresante . Cand am trecut inapoi, am luat-o mai pe de-o parte ... dar tot nu am scapat de comentariile lor. Pai stau si eu si ma gandesc, daca soldatii astia care ar trebui sa fie ceva mai cu bun simt si patrioti adevarati fac gesturi dastea , la ce sa ma astept de la un muncitor suit pe o schela sau de la un taran care nu se stie cum a reusit sa intre intr-unul dintre impresionantele noastre cluburi ( 2 la numar ) ? Si tot eu imi raspund : tara asta , care promoveaza doar pipite si obsedati sexual care apar prin media a uitat de mult ce inseamna decenta si romantismul . S-a vazut iesita de sub un regim comunist in care ii era interzis sa umble dupa ora 10 pe strada si s-a dus cum se zice ," cu capu'nainte" spre tot ce e mai rau si mai prost . E de-a dreptul rusinos , pe bune !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu