miercuri, 1 iunie 2011

O sa imi fie dor ....

Desi ma hoarasem sa nu mai scriu vreodata pe blogu' asta, ei bine .... mi-au venit cateva idei si decat sa o mai strsez pe iubita mea , mai bine imi exprim liber sentimentele aici ... nu ca alta data , dar asa  :D
 Daca ar fi sa ma uit in urma la ultimii patru ani... ei bine ... ma apuca nostalgia grav . Ma gandesc cu groaza ca nu voi mai fi colega de banca cu iubita mea( Steli) . Au fost in final , cu bune si cu rele cei mai frumosi ani din viata mea... ani in care m-am distrat mai mult decat la maxim si asta pentru ca a fost mereu langa mine , desi uneori a mai fost ea si vacuta ... si eu am mai fost probabil. Nu voi mai face niciodata drumul de 5 minute pana la scoala cu oprire la trecere ca sa imi incep ziua tot alaturi de ea. Nu voi mai chiuli niciodata , nu imi voi mai face griji din cauza scutirilor si etc . Deci s-au dus 4 ani ... patru ani de liceu pe care nu i-am suferit si de care mi-am dorit din tot sufletul sa scap, o sa imi fie dor . Imi pare rau.. intr-un anume fel cand ma gandesc la ce ma asteapta peste cateva saptamani ( Bacu') , dar in fine .. il voi lua asta e clar . Probabil ca la facultate se va schimba situatia,adica sigur!!!! ... Sper doar ca ma voi distra in continuare cu surioara mea :X  si eu zic ca asa o sa fie.








Un alt lucur care imi lipseste cu disperare , poate mai mult decat orice este vechiul bar.. ( Red's) si sunt sigura ca tuturor care au trecut pe acolo si stiau ce inseamna familia frumoasa pe care am format-o acolo si-ar dori sa mai dam macar o petrecere acolo .Macar o seara , macar cateva ore sa mai intrm in atmosfera aia . Si nu ma intereseaza ce ziceau unii... ca e asa si pe dincolo . Era casa mea.Era locul in care din momentul in care paseam si pana ieseam ma simteam fericita . Am facut aproape tot ce se poate face acolo , m-am distrat ca nicaieri ,amplans , am ras, mi-am facut prieteni , m-am certat , am dansat ( la bara mai ales:))) , am mancat , am baut etc . Cuvintele nu stiu cat isi mai au rostul .E simpl ! Im e dor . Rau rau de tot . Uneori ma gandesc ca timpurile alea facparte dintr-o alta poveste , dintr-un alt timp si in niciun caz din viata mea nu fac parte .A fost prea frumos . Si a durat parca prea putin sau a fost intr-un timp prea indepartat ca sa pot sa retraiesc zilele acelea .
O sa imi mai fie dor si de toti de la partid ( deci majoritatea care erau si la bar ) si carora vreau sa le multumesc pt ca au fost mereu acolo . Pt ca m-am distrat de atatea ori alaturi de ei si m-au ajutat de atatea ori . Nu o sa va uit asa cum ziceti voi.:P
Ei bine ... si printre atatea lucruri de care imi e dor , ma bucur ca voi incepe o noua viata ( asta daca intru la facultate :))) da' intru eu ca sunt fata mare si descuracareata ( 1,60 inaltime dar in rest mare ) :) . Ma bucur ca voi lasa in urma destule amintiri si zile urate , multe certuri pe care nu le voi mai auzi in fiecare dimineata . Ma bucur ca voi avea in sfarsit parte de libertatea pe care mi-am dorit-o atat de mult si chiar daca multi nu ma cred , eu ma cunosc si stiu ca nu o voi lua razna pentru ca am avutr de unde sa invat !

Si cam atat legat de treburile cu regretele,in sensul in care o sa imi fie dor .Probabil ca voi mai posta ceva cand o sa mai am ceva de zis :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu