duminică, 5 iunie 2011

Regrete? nu pentru mine

 Ma uit in urma , imi aduc aminte  de toate lucrurile pe care le-am facut in ultimul timp.E destul de chinuitor, uneori amuzant, dar chinuitor! Poate ca ar trebui sa imi para rau ca de multe ori nu m-am gandit de doua ori inainte sa fac ceva .. Inainte . Oricum nu regret nimic. Acum ca am mai crescut putin si eu , m-am mai maturizat, cred ca daca ar fi sa ma introc in timp ,as face aceleasi lucruri. As gandi lafel . Daca nu ar trebui sa trecem si prin lucruri mai urate ,sa gresim, "sa dam singuri cu capul de pragul de sus" , cum se zice, cum am mai putea invata  din greseli ? Cum  am mai putea trece peste o dezamagire intr-un timp mai scurt si intr-un mod mai simplu , daca ar fi prima data ? Dar am invatat ceva oare dupa prima greseala? Eu una nu :). Asa ca am mai facut una si inca una si s-au adunat "n" greseli de care nu imi pare rau pentru ca m-au facut sa fiu cum sunt astazi. Cei care nu ma cunosc prea bine ar zice ca e de rau :)) , dar pe bune, pot spune ca odata cu lucrurile mai putin bune , mai negandite pe care le-am facut , m-am schimbat . Totusi ... banuiesc ca oricum nu ar trebui sa ma prea multe regrete .. am 18 ani ,ce naiba ! Si chiar nu am . Nici nu imi doresc sa am .Vreau sa fac ce imi spune inima , ce imi dicteaza instinctele . Vreau sa simt ca pot face orice , ca pot realiza orice daca imi doresc cu adevarat . Si de cele mai multe ori imi iese . De ce ? Nu stiu ... dar cert este ca sunt mai multe lucrurile pe care mi-am propus sa le realizez si le-am realizat decat cele pe care nu le-am realizat. Si atunci ... de ce sa regeret ceva , cand viata este atat de scurta si atat de mica pierduta intr-un milion de alte vieti din jurul meu ? De ce sa nu ma bucur de un rasarit de soare odata la nush cat timp, cand nu ar trebui decat sa ma trezesc mai repede sau sa nu dorm o noapte ? De ce sa o dorm , nu ? De ce sa regret asta ? Sau de ce sa regret ca am iubit ,am fumat , am baut sau alte lucruri care chinuie poate pe toata lumea in fiecare zi ? De ce sa nu ma bucur ca am facut-o si pe asta ? Mi se pare chiar stupid sa regerti 15000 de ani niste fleacuri pe care le-ai facut pentru ca asa ai vrut . Poate am eu un mecanism de gandire stricat , dar cred ca ar fi mai usor daca am vedea cu totii intai partea plina a paharului . Asa am putea spune ca partea plina e mai mare decat cea gola , nu ?:-?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu