luni, 27 iunie 2011

s-a mai dus una....

In sfarsit a venit ziua cea mare ! Ziua in care a inceput Bacalaureatul 2011 cu adevarat . Si.. cum a venit asa a si trecut .Prima proba:)) A fost bine , foarte bine chiar imi permit sa zic . Nu ma astept la 10 :)) dar clar cred ca voi lua o nota mare .  Si pentru asta ar trebui sa imi multumesc in primul rand .. mie :)) pentru ca am avut inspiratia si dorinta sa citesc opera . Pentru ca altfel , poate as fi facut ca multi altii si as fi scris Camil Petresc - Ultima noapte de dragoste ,intaia noapte de razboi , pentru ca inca nu stiu sa fac distinctie intre opera dramatica si roman :-j :))) . E cu adevarat trist , imi pare chiar rau pentru cei care nu s-au prins , dar c'mon  e jalnic sa nu iti dai seama . Sau mai e o posibilitate tot pentru astia care le au cu cartea cum le am eu cu chineza: oamenii nu s-au prins ca nenea asta , Camil Petrescu a mai scris si el si alte nebunii inafara de romanu' asta de care au auzit ei ca cica s-ar da si pe la bac , si ce au zis ei : pai bai nene Gheorghidiu asta a trait o drama frate , deci merge !!!!!!Nu e mai ,pe bune nu zic , doamne fereste sa ma loveasca si pe mine inspiratia asa la urmatoarele examene , deci pe bune e foarte aiurea mai ales pentru cei pe care eu ii cunosc , restu ' din partea mea sa pice , asa poate vor intra mai multi pe merit la facultate si vor sta mai multi pe acasa . Totusi , mai sunt doua probe la care cei care au cam dat-o in bara la romana , mai au o sansa , sa isi ridice mediile .

In alta ordine de idei , astazi m-am trezit la 5:30 si m-am apucat sa imi repet operele ( ca sa nu zic ca am invatat 15 opere ca vaca si mi-a picat banalitatea asta de comedie pe care abia m-am uitat pentru ca mi s-a parut prea usoara ) . Sentimentele care m-au incercat in dimineata asta mi-au adus aminte , dupa cum zicea si Andreea de primele dati cand am fost in Bucuresti fara sa stie ai mei . Golu din stomacul meu ameninta sa ma inghita in orice moment . Am intrat in fine si la examen, ne-au dat subiectele si m-am calmat cand am vazut ca nu e Nichita Stanescu si am scris , si am gandit treburile pe acolo si am iesit de la examen. M-am simtit atat de usurata dupa 3 ore de incordare si zile intregi de chinuiala si nopoti nedormite , incat imi venea sa sar intr-un picior . Mai devreme am ajuns si eu acasa si mi-am strans toate materialele pe care le aveam insirate prin toata camera si am descoperit ca parca am o camera ceva mai mare , mai spatioasa . Peste doua zile o sa fie si mai mult spatiu . Imi e cam frica la istorie , inca nu stiu mare lucru , dar pana la examen cred ca ma voi descurca destul de bine . 

Si uite asa , in cateva zile voi fi eliberata de tot stresul . Bine ca urmeaza alergatura cu facultatea , asta daca iau bacu la eco si la istorie :))) , dar cred ca asta va fi partea placuta :) . Dupa cum spunea toata lumea pe cat de repede a venit , atata de repede va trece . :D 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu