miercuri, 22 iunie 2011

ganduri

Este ora 20:08. Mai devreme m-am intors din oras am avut 3 ore de stres total cu o alta pregatire ( una din multele pe care le-am tot facut ) si ma simt epuizata pana la Dumnezeu . Starea mea de spirit este mult sub zero . Nu stiu daca din cauza caldurii sau pur si simplu pentru ca nu am chef , dar asta e. Mintea imi zboara in zeci de directii si nu stiu unde sa ma opresc mai intai . Nici macar nu stiu daca ar trebui sa ma opresc , daca merita sa dau importanta gandurilor . Probabil voi face ca deobicei , o sa analizez situatia si voi trece la urmatoarele ganduri . Muzica imi bubuie in urechi desi simt ca imi explodeaza capul . Nu ma pot abtine , asta-i viata .
Mi-am adus aminte acum, cateva momente despre o chestie despre care am scris si inainte sa imi sterg vechiul blog :">. Faza cu " viata e o curva , ori o futi tu pe ea, ori ea pe tine ". Pot sa zic sincer ca am gandit-o bine cand am zis-o si o repet . Daaa!!! Chiar asa e . De cand e lumea cam asa sta treaba . Ideea e cat chef ai de ea si cam cum vrei sa o futi TU pe ea, pentru ca daca astepti sa ti-o traga ea, nu mai ai timp sa citesti urmatoarele cuvinte . Cred ca Dumnezeu cand a creeat omul a facut o mare greseala , o greseala colosala care a adus lumea in situatia in care se afla azi . Sentimentele astea pe care oamenii ajung sa le simta de la iubire si pana la ura influenteaza toata suflarea omeneasca , frate . Cum ? Pai daca o tipa si-a inselat " gagicu'" ala shmecher ( cu 2 de sm ) are toate sansele sa ajunga batuta , cu capu' spart sau moarta. Daca apare vreo amorezata care iubeste pana in maduva oaselor un tip care nu o merita , tipa se arunca de pe bloc . Si tot asa. Pe mine ma agaseaza rau treaba asta . Profunizmea sentimentelor nu e si ea putin mai moderata . E totala . Nu  cred ca exista prea multa lume care sa gaseasca  un echilibru, sa isi tempereze trairile si sa nu se lase afectat de viata asta care te cam fute in final cum vrea ea.

Pai si atunci ce dracu' e de facut ? ca sa zic asa. Cum reusim sa ne descurcam cu tot ce se intampla in jurul nostru , cu problemele noastre si ale altora ? Dintre atatia filosofi si oameni care vorbesc despre treburile astea existentiale, de ce nu s-a gasit unu' care sa scrie macar un flyer despre ce sa facem ca sa ne ne-o mai tot traga viata asta ? Sa i-o tragem noi ei , ca sa fie placerea maxima ?!?

4 comentarii:

  1. https://profiles.google.com/110784639790039789740/about

    RăspundețiȘtergere
  2. Te ajuta sa înțelegi mai bine de ce ți-o trage viata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. http://academicearth.org/lectures/evolution-emotion-and-reason-emotions-1

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) si vrei sa stau sa ascult o ora ce zice nenea ala cand eu dau bacu ? off nu ma ajuti :)))

    RăspundețiȘtergere