luni, 6 iunie 2011

Imi doresc

Imi doresc sa ma trezesc in fiecare dimineata cu zambetul pe buze. Imi doresc sa pot zbura departe , departe ( macar cu gandul ), sa pot sa scriu , sa citesc , sa am timp sa visez , sa ma plimb , sa alerg , sa  privesc luna de pe plaja si sa ascult cum se sparg valurile la mal ,sa pot pleca oriunde si oricand, sa pot sa rad si sa plangin acelasi timp,  imi doresc sa fiu libera . As vreau sa am puterea sa realizez tot ce imi propun numai cu o privire . Dar pot oare sa fac macar jumatate din ceea ce mi-as dori? Cum as putea realiza toate lucrurile astea ? De ce pentru fiecare lucru pe care vreau sa il fac este nevoie de timp , rabdare , un plan mai mult decat bine pus la punct si o mie de ganduri ? Vreau sa traiesc intr-o lume in care totul este posibil . Vreau sa ma pot intoarce in timp , sa mai trec prin tot ce am trecut si sa fac aceleasi lucruri . Exista oare ,undeva pe lumea asta un loc in care sa pot simti ca nu conteaza daca este zi sau noapte , un loc in care timpul sa nu aiba nicio valoare , o lume in care totul sa fie " numai lapte si miere" ?

Daca exista .. ei bine intr-o zi il voi gasi. Pana atunci cred ca nu imi ramane decat sa visez la ziua de maine si sa imi aduc aminte de cea de ieri . Nu imi ramane decat sa sper ca fiecare zi care va veni o sa fie mai frumoasa, mai luminoasa . Sau... poate ar fi cazul sa ma trezesc si sa imi dau seama in ce lume traiesc . Tousi , refuz sa fac treaba asta . Prefer sa mai raman putin in lumea mea. Sa mai pot visa putin ca totul poate fi exact asa cum vreau eu . Ca toata viata  se poate desena exact in culorile care imi plac mie. Si cred ca asta se numeste adolescenta sau suflet de copil ajuns la o varsta la care nu ar mai trebui sa viseze atat de mult :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu