miercuri, 8 iunie 2011

experimentat

Ha ha acum chiar ca a inceput Bacu' . Azi am avut prima proba.. oralu' la romana si deh ... ca un mic geniu al papagalului ce sunt eu am luat si eu acolo ... un maxim :)). Acum mai trebuie sa iau 10 la  toate si gata :)). Am fost putin stresata , imi mai tremura vocea dar am incercat sa ma gandesc la lucruri frumoase in timp ce citeam ca sa imi pot mentine calmul . Mi-a picat oricum un text foarte usor, ceva despre ecologie ... si am gasit zic eu un mod destul de ok in care sa fac dovada unor cunostinte considerabile :)). Mi-am adus aminte ca am citit pe un blog.:"> niste chestii foarte interesante si .... a fost foarte ok. Simt ca incepe sa se ia cate o pietricica de pe sufletelul meu cu fiecare zi in care ma apropii de examen . Abia astept sa se termine , sa scap odata de tot stresul asta , sa nu ma mai trezesc in fiecare dimineata cu un gol in stomac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu