joi, 9 iunie 2011

refugiu

Unul dintre lucrurile pe care eu nu le sufar de niciun fel la mine este faptul ca ma enervez imediat si din orice prostie. Si pe deasupra mai pun si la suflet si stau si analizez situatia sa vad eu ce si cum si imi fac o tona de filme in cap ...Ma enerveaza la culme sa fiu stresata din toate nimicurile si sa ma o stare de tot cacatu' din care sa nu pot iesi . Ei bine ... aseara de ex ... nu stiu ( sau bine stiu ,dar nu asta e imp) ce a fost cu mine , dar am avut draci maxim!!!! Si cand am o stare ca asta , imi doresc sa urlu , sa tip , sa sar , sa rad in hohote sau sa plang cu lacrimi de crocodil ca sa imi pot reveni , sa ma pot descarca . Partea cea mai nasoala e ca nu pot face nimic din treburile astea pentru ca nu am starea necesara in momentul de fata sau poate ca am inceput sa uit cum se face asta . Si asa , singurul meu refugiu ramane muzica , si noaptea, singurele care ma fac sa evadez din lumea asta , ma fac  sa visez , sa ma calmez si sa imi dau seama ca nu am de ce sa ma enervez . Nu am de ce sa imi pierd timpul cu lucruri dastea inutile .Imi place sa stau pe sacul meu rosu ( unul dintre lucrurile care ma face sa cred ca nu sunt singura niciodata ), sa ma uit pe gean , sa ascult si sa simt vresurile unei melodii pana mi se face pielea de gaina si sa ma uit pe geam . Sa fie neaparat noapte . Asta ma face sa ma calmez si sa uit.  De mult timp nu am mai  avut o stare atat de nasoala ca cea de ieri si sper sa nici nu mai am . Adica imi voi impune sa nu mai am , asta e clar ! Uneori ma simt prinsa intre patru pereti si nu pot evada , nu pot face nimic , nu pot sa ma simt libera si nu stiu ce sa fac . Nu stiu incotro sa o apuc , nu stiu cum sa fac sa las lacrimile sa curga, sa ma pot descarca . Nu mai stiu cum sa rad pana la epuizare . Nici macar nu stiu ce imi lipseste cu adevarat ... stiu doar ca vreau sa ma trezesc din cosmarul asta , care parca nu se mai termina :-j

Melodia asta de ex... a fost exact pe sufletul meu aseara ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu