joi, 2 iunie 2011

sa fie si asta ....

Din cauza unei stari acute de plictiseala, morcovi in *** ca vine bacu si alte chestii dinastea... in mod exceptional , scriu si azi . Scriu pentru ca nu am ce face si vreau sa imi mai eliberezi putin spatiu din cap , ca e plin numai de fraieri ca Lapusneanu sau alti fraieri dastia cu care se intelege bine ministru la' invatamantu nostru , sa fie ca bine ne este :D . Bine tare, stam ca boii sa tocim 15000 de comentarii, razboaie care nu au nimic interesant decat un tratat si niste fraieri care semnau cu degetu ca nu stiau ce-i ala pix.... In fine, trebuia sa ma descarc :). Doua vorbe despre mine, astazi ca vreau sa ma autocaracterizez:D .Porecla mea pt cine nu stie este Strumf si sunt foarte mandra de treaba asta iar numele adevarat ... Ioana ( neinteresant ). Probabil ca semna f tare cu un strumf si daia mi s-a zis asa. Bine.. avand in vedere statura mea impresionanta , caciulitele in toate culorile ( care app imi lipsesc in perioada asta f tare ), nasul cam intr-o parte si ochii mari si veseli mai mereu ....cum as putea sa nu ma regasesc in acest personaj micut , dragut, simpatic, adorabil si numai bun de luat in brate ( vai!!! ce modestie pe mine :">). Ce cred eu despre mine? Cred ca sunt putin dereglata pentru ca fac majoritatea lucrurilor pe invers , gandesc dupa un mecanism mai ruginit si de multe ori incompatibil cu al altora , imi place sa ma bag in toate prostiile doar ca sa vad eu cum scap... asa for fun :D si in general lucruri dastea :). Ce ma face sa cred treaba asta ? Pai simplu : ma uit la cei din jur si imi dau seama ca nu sunt ca ei . Nu pot sa zic ca ma consider speciala ... ci doar altfel :). De multe ori vad viata si lucrurile altfel decat le vede majoritatea lumii . Lasand asta de-oparte , un lucru care ma caracterizeaza clar este sufletelul meu pereche ( ceva mai mare ca inaltime , dar fie ). Pentru cine nu si-a dat seama , capra cea mica ,Stelista . Cred ca as fi tare ciudata fara ea. M-as simti ca si cum ar lipsi o parte din mine . O petrecere fara ea langa mine nu are nici un farmec. E ca si cum noi am fi legate printr-un cordon invizibil . De multe ori gandim sau facem chestii lafel in acelasi timp ( tare ciudat ) . Stau de multe ori si ma gandesc cum ar fi fost viata mea daca nu o intalneam pe ea. Oare ar fi fost o alta?  ( bine ar fi mai linistita , fara mesaje consumate in prostie zilnic , fara caciuli furate , etc dar plictisitoare tare )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu