vineri, 16 martie 2012

cateva cuvinte....

astazi sunt fericita ... simt ca inimia mea o ia la goana de fericire :D. Sper sa nu se supere nimeni ca sunt eu fericitaa.... nu stiu ce pot sa zic mai mult de atat .... as vrea sa vad cum va arata viata mea peste un an .... asta este singurul lucru care ma chinuie in acest moment....si bine ...inca catvea "cutre" care se dau in spectacol pe facebook .... chiar as vrea sa scriu ceva despre asta ....
1. eu am bunu' simt si nu vorbesc vulgar asa cum face persoana la care ma refer
2. nu imi fac adrese false de  facebook ca sa incerc sa ma dau interesanta
3. nici macar nu imi fac o pagina pe facebook in care sa arat cat de mult sufar eu ca mi-a zis in sfarsit iubitu ( ex iubitul) ca are pe altcineva
4...eu o sa continui sa scriu aici si nu o sa par penibila ,si stiu ca o sa intre sa vada repede ce am mai scris  eu .... insa eu am blogu 'asta de ceva vreme si imi permit sa scriu ce vrea sufletul meu aici pentru ca este personal .... imi apartine si nu este facut pentru o persoana anume si nici ca sa arat ceva anume  , ci este facut pentru ca asa am vrut eu acum un an de zile cand am scris pentru prima data ....
si nu in ultimul rand ...nr5. pentru toate personale care se oftica , sunt invidioase sau comenteaza aiurea .... din partea mea sper sa va inghititi limba in somn de la atata invidie si sa nu mai comentati aiurea , in necunostinta de cauza sau pentru ca nu aveti nimic mai bun de facut .... vedeti-va de viata si nu va mai faceti atatea griji din cauza mea .... oricum cel mai destept tace si le face ....

hai ciao ... noapte buna si pufoasaaa...:)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu