duminică, 25 martie 2012

s-a terminat

randurile astea le scriu printre lacrimi si de data asta voi fi directa .... s-a terminat totul.... tot ce era frumos s-a terminat si acum pot sa iti spun pe nume ...asta e pt tine edy ... nu ma asteptam la prea mult de la tine insa la ce ai facut si la felul cum te-ai purtat cu mine nu ma asteptam niciodata .Nu meritam sa ma calci in picioare asa cum ai facut-o ...pentru ca te-am iubit si ti-am fost mereu alaturi si am incercat sa te fac fericit ....dar ma asteptam macar la niste regrete cat de mici din partea ta , ma asteptam macar sa iti pleci capul si sa spui ca iti pare rau , nu sa imi razi in nas si sa ma iei la misto ... ieri am realizat ca e asa cum dichi zice ...lumea e rea si nu ii pasa...asa e ....unora nu le pasa ca altii sunt buni sau ca au sentimente . Tot ce conteaza e sa le fie lor bine ... ma simt foarte foarte singura si ranita si nu stiu cum o sa fac sa trec pest e...probabil ca va trece f mult timp pana voi face asta , desi ranile nu cred ca se vor inchide vreodata definitiv . Simt asta . Taria mea de caracter e praf , varza ... nu sunt instare sa uit si sa imi scot din minte lucrurile care stiu ca imi fac si mi-au facut rau ... nu sunt instare sa trec peste o poveste care stiu ca s-a terminat ...si continui sa visez ( uneori fara sa vreau ) ca nu a fost real , ca totul a fost doar un vis urat si se va face dimineata si mavoi trezi si va veni la mine ca in fiecare zi .... dar acum sunt doar singura si nu stiu cum voi face fata la tot ce ma asteapta ....au fost atatea momente frumoase si clipe pe care nu le voi uita , atatea zile si nopti ,atatea vise si sperante cu care acum nu stiu ce sa fac . imi pare rau ca doar eu am visat in treaba asta , ca doar eu am pus suflet si am avut incredere in cel pe care l-am iubit . nu stiu de ce am patit eu una ca asta , cu ce am gresit ....:-< chiar as vrea sa inteleg si as vrea sa se termine cosmarul asta , nu vreau ca asta sa fie sfarsitul ... si tu edy sa ti minte .... sau sa iti aduci aminte cand vei citi asta ... ca te-am iubit din toata inima si continui sa o fac ...si tu nu ai facut decat sa te pis pe tot ce simteam eu ... :-j si poate intr-o zi macar vei avea o urma de regret si imi vei spune macar iarta-ma :-j

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu