sâmbătă, 17 martie 2012

as vreaa.... :-?

iata ca dupa o iarna care nu credeam ca va mai pleca , astazi am avut in sfarsit parte de o prima zi frumoasa , cu un soare cald care m-a trezit parca la viata . Si pentru ca imi doream de mult timp , astazi am fost prin paaaarrccc :x cu Adrica mea :x,fratili meu alb si teddy ... in fine ...nu asta conteaza . Am avut parte de o zi diferita , am simtiti parc din nou ca traiesc . Abia astept sa vina vara:)) ( cred ca nu am mai spun chestia asta de vreo 3 ani de zile ):)) . Abia astept sa simt ca ma arde soarele cu toata puterea , sa stau pe banucutele din fata caminului cu fetele ,sa infloreasca ciresii , sa ma imbrac in rochite si sa nu mai dardai de frig. Aaaaaaa si abia astept sa merg la mare :X . Imi e dor de marea mea frumoasa:( . Ma simt tare ciudat azi :ma simt foarte bine si in acelasi timp sunt putin nostalgica si putin nervoasa( cred ca trebuie sa imi vina si daia ):)) . Imi aduc aminte de 1 mai-ul de anul trecut si simt cum mi se face pielea de gaina . Cred ca mi-as da 3 ani din viata pentru acele 3 zile de anul trecut : cele mai frumoase si nebune zile pe care le-am trait in viata mea. Mi-as dori sa ma mai pot intoarce la acele zile si incerc sa ma intorc mereu macar cu gandul atunci cand sunt trista . As vrea profit mai mult de fiecare zi , asa cum am facut astazi , sa fac in fiecare zi ceva nou , sa nu ma mai simt atat de plictisita desi stau intr-un camin studentesc la 10 minute de Regie . As vrea sa mai visez ca in anii trecuti la zilele pe care le traiesc acum si sa imi aduc aminte de ce credeam eu ca vor fi atat de interesante , poate chiar sa imi aduc aminte cum imi imaginam eu ca voi face 1000 de lucruri si sa incep sa le fac acum. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu