miercuri, 28 martie 2012

de multe ori ma intreb daca eu fac ceea ce trebuie ... daca am curaj sa fac ceea ce trebuie . Ma intreb daca am curajul sa recunosc cumva ca nu am deloc curaj si ca nu pot sa infrunt viata asa cum ar trebui sa o fac , asa cum stiu ca este corect fata de mine si fata de ceea ce spuneam odata ca sunt . Pe de alta parte ma gandesc ca lumea din jurul meu nu e , nu a fost si nu va fi niciodata corecta ...si atunci eu de ce ar trebui sa fiu corecta fata de ea si fata de mine. Ce rost are sa fiu eu corecta fata de mine , knd nimeni din jurul meu nu e corect cu adevarat si prea putini sunt cei care se gandesc la mine asa cum ma gandesc eu la ei . Stau si ma intreb de ce eu ofer mereu mai mult decat primesc . De ce dracu nu ma limitez si eu sa ofer decat atat cat primesc . De ce eu nu pot sa fiu cea care pune piciorul in prag si accept mereu ceea ce mi se ofera ... de ce nu plec atunci cand stiu ca asa ofer atat cat primesc . Nu credeam vreodata ca anul asta pe care l-m asteptat atat de mult va fi asa ... nu credeam ca toate visele mele se vor spulbera asa si voi ajunge sa imi dorec sa ma intorc de unde am plecat . Acum , as vrea sa dau timpul inapoi si sa mai fiu putin la mine acasa , sa nu fi stiut cum va fi viata mea si sa mai visez putin ca va fi frumos . Poate ... sa procedez altfel... sa nu mai fac ce am facut ... sa invat mai mult... as vrea sa ma curajul s atrec peste insa stiu ca asta e singurul lucru pe care nu am curaj sa il fac ... asa ca nu imi ramane decat sa fac orice altceva inafara de ceea ce  e corect ....asa ca daca tot o sa mor .... macar sa o fac cu stil ....si o sa fac tot ce pot si eu ca sa ma simt mai bine ... :-j

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu