marți, 27 septembrie 2011

vise

sunt momente in viata in care simti ca nu poti sa scoti niciun cuvant ,in care nu poti sa faci nimic altceva decat sa te gandesti si sa meditezi .De multe ori stau si ma gandesc la ce imi doresc eu de la viata si la felul in care ar trebui sa procedez ca sa realizez ce im doresc . In primul rand incerc sa ma detasez ( fara succes ce-i drept ,dar macar incerc ) de problemele minore . Imcerc sa ma gandesc cum ar fi daca ar fi si mai rau de atat . Incerc sa imi imaginez cum voi arata eu peste 10 ani ,cum va arata viata mea. Incerc sa imi pun  o anumita ordine in minte si sa imi fixez anumite teluri , dar descopar ca uneori sunt prea multe si nu stiu in ce ordine sa le asez. Totusi , cred ca este important si faptul in sine , ca ma gandesc a la viitor . Nu stiu cum pot unii sa se trezeasca in fiecare dimineata si sa nu se gandeasca mai departe de ce vor manca la pranz . Nu stiu daca sunt eu nebuna sau ei , insa eu imi ocup majoritatea timpului liber , gandindu-ma la ce as putea face in viitor ca sa fiu cat mai fericita : sa fiu o persoana implinita din toate punctele de vedere . Imi dau seama ca daca iti doresti cu adevarat si ai ambitie , poti sa realizezi tot ce iti propui . Si mai mult decat atat , daca vei avea langa tine pe cineva care sa iti fie alaturi , care sa creada in visele tale si sa isi doreasca aceleasi lucruri de la viata poti sa  te gandesti la viitor fara sa fi speriat sau fara sa vezi in ceata . Ma gandesc ca greutatile pe care le intampin zi de zi trebuie puse intr-un sertar al mintii pe care sa scrie " lcururi fara valoare " . Lucrurile cu adevarat importante nu vor fi pune niciodata intr-un seratr , pentru ca le folosesti mereu . Asa decurge o parte din viata mea de zi cu zi . Stau , fumez o tigara , meditez ,imi imaginez si incerc sa imi dau seama de unde sa ma apuc sa imi traiesc viata . Pe ce drum sa o iau si cum sa fac , astfel incat sa realizez tot ce imi doresc , sa am timp sa traiesc si in prezent si uneori sa mai am timp si pentru distractie . Ciudat ... unii ar spune ca sunt inca tanara ca sa ma gandesc la viitor si ca ar trebui sa ma distrez acu si sa imi fac de cap . Eu i-as intreba pe ei , astia mai mari care cica au trecut de peiroada in care ma aflu eu .... ce fac ei acum cu viata lor , ce s-a ales de ei si care e viitorul lor , daca ei la varsta mea nu se gandeau la ce vor face ? ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu