vineri, 9 septembrie 2011

dor...

acum doi ani de ziua mea , mi-am dorit un hamster de al andreea . Desi la incepu cat a fost mic nu l-am suferit pentru ca ma musca de fiecare data cand vroiam sa ma joc cu el , in timp am ajuns sa il iubesc si sa ma bucur de fiecare data cand il vedeam fericit : cand ii dadeam drumu sau cand ii schimbam " scutecele" :)).Alaltaieri cand am venit de la tara s-a bucurat ca un om cand m-a vazut . Am vazut ca slabise mult... am vrut sa ii fac curat azi ,dar l-am gasit mort ...Logic ca m-a busit plansu' si am dat vina pe ai mei ca nu au avut grija de el . Poate a murit de batranete ...desi eu cred ca ar fi putut sa moara de dor. Prefer sa cred ca a fost asa . Ca si oamenii , si animalele au sentimente. Si daca si animalele au niste sentimente , ce sa mai vorbim de oameni . Cum ar fi sa mori de atat dor ? Cum ar fi sa iubesti ata de tare pe cineva, incat intr-o zi sa nu te mai poti ridica din pat de atata dor? Cum ar fi ca dragostea sa te cuprinda intr-un asa fel incat sa nu mai poti face nimic . Asta e oare partea frumoasa sau partea urata a acestui sentiment ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu