vineri, 2 septembrie 2011

toamna...din nou

tin minte ca si anul trecut cam pe vremea asta scriam ceva despre toamna. O toamna care pentru mine a fost cat se poate de trista , complicata , chinuitoare si in niciun caz buna . in fine .. trecut . Toamna asta se anunta putin diferita ... defapt putin mai mult. Desi nu este decat a 3-a zi din toamna aceasta ,incep sa o simt destul de puternic . Ma simt ciudat .... diferit . In curand viata mea se va schimba . Deja a inceput sa se schimbe intr-un mod in care nu ma gandeam ca o va face . Ciudat...dupa mult timp ma simt bine , chiar neasteptata si nesperat de bine . Fericita...!
Vara care tocmai a trecut o declar total ciudata , decisiva si neasteptata . Dar s-a dus . E ca si cum ar fi inceput un nou an odata cu 1 septembrie . Nu stiu , poate este doar o idee de a mea ,dar mi se pare ca un an nu incepe pe 1 ianuarie , ci pe 1 septembrie . As vrea sa pot explica mai bine  ce simt , ce cred , dar nu imi mai gasesc cuvintele . Poate nici nu trebuie . Ma simt putin nostalgica ,dar in acelasi timp sunt fericita . Poate aerul putin schimbat ma face sa ma simt asa sau poate mirosul de zacusca si de dimineata racoroasa sunt de vina.
Azi mi-am luat larevedere, pana vara viitoare de la o prietena buna ( poate viitoare matusa:))). Simt ca odata cu plecarea ei , se termina si vacanta pt mine , desi mai am o luna pana atunci . E ca si cum ma trezesc dupa un somn lung presarat cu vise frumoase. Nu ma tem  ca trezirea va fi grea , ci ca aceasta ma va face sa dau piept in sfarsit cu realitatea , cu greutatile si sentimentele unui om care o apuca pe propriul drum si care va decide in tottalitate pentru sine de aici inainte. Un fel de .... rupere de copilarie cu adevarat . Ca si cum.... odata cu schimbarea culorii frunuzelor , adica foarte curand , ma voi schimba si eu .Pentru totdeauna. Pacat ca la primvara frunzele vor reveni la culoarea lor obisnuita ....probabil eu nu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu