marți, 27 septembrie 2011

timpuri noi

de ceva vreme am devenit cam nostalgica. Imi aduc aminte de copilaria mea si ma gandesc cu groaza ca tipurile s-au schimbat sub ochii mei . Acum totul se rezuma la calculatoare ,telefoane cat mai performante , droguri , bautura tare ,multe tigari si multa smecherie . Copiii din ziua de azi nu mai seamana deloc cu cei pe care mi-i aduc eu aminte , prietenii mei din copilarie . Locurile pe care mi le aduc eu aminte au devenit aproape de nerecunoscut iar oamenii s-au schimbat prea mult ca sa ii mai pot recunoaste . S-a terminat cu jocurile gen "Ascunselea", "Flori ,fete si baieti" , "Ratele si vanatorii","Adevar sau provocare" etc . S-a terminat cu jocurile pe televizor si cartile cu Harry Potter. S-a terminat cu romantismul si rositul in fata celui de care iti place in secret . Tot ce imi aduc eu aminte ca a reprezentat copilaria mea , a ramas undeva in urma si numai cei care au trecut odata cu minte isi mai aduc aminte din cand in cand de cat de frumos era atunci . Cred ca am fost ultima  generatie care a mai prins o parte din frumusetea aceea atat de simpla a lucrurilor de atunci . In zilele noastre, ma uit cu regret la ce se intampla in jurul meu , la copiii care nu mai stiu sa se distreze fara droguri si bautura, la oamenii care nu mai pot trai fara 3 telefoane si fara calculator , la locurile pe care eu le iubeam si acum nu mai sunt .Ma uit cu groaza la copii de 14-15 ani care consuma droguri si se revolta impotriva celor care nu "legalizeaza " drogurile .Nu inteleg ce se intampla cu ei si incerc sa imi dau seama de ce o apuca pe un drum gresit . Cine este vinovatul sau cine sunt vinovatii pentru lucrurile rele si negative care se intampla in ultima vreme din ce in ce mai des ? este trist si cred ca cineva ar trebui sa faca ceva . Uneori as vrea sa inventeze cineva o clepsidra a timpului pentru ca eu as vrea sa ma intorc in timp si sa uit ca exista o lume atat de rea , perfida , delasatoare si negativista , lumea in care eu traiesc acum .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu