luni, 12 septembrie 2011

scoala..din nou

astazi a inceput un nou an scolar . Pentru mine insa continua vacanta . Mai sunt cateva saptamani si voi incepe facultatea . Dimineata nu m-am putut abtine sa nu ma gandesc la anii trecuti in care si pentru mine ar fi inceput scoala si la tristetea pe care o simteam cand ma gandeam cat timp mai am de petrecut la liceu . Acum simt o urma de regret cand ma gandesc ca banca in care eu am stat 4 ani acum va fi ocupata de altcineva , profesorii mei vor avea alti elevi iar colegii mei o vor apuca acum pe drumuri diferite de al meu . Desi inca nu constientizez ca s-a terminat , simt ca nu mai apartin liceului in care am invatat  4 ani .Simt ca acum locul meu nu mai este acolo . Ma uitam la toti elevii care se aduna in curtea scolii si nu ma regaseam . Bucuria sau tristetea lor legate de inceperea scolii mi-au adus aminte de anii trecuti . Imi aduc aminte inceputul clasei a 9-a ... a fost foarte comic .... fiecare clasa se asezase la locul ei , iar eu , emotionata fiind,  m-am pus in randul clasei a 11-a G in loc de a 9-a G ...:)) . Imi aduc aminte acum de multe momente care altadata m-ar fi facut sa ma enrvez sau sa imi doresc cu disperare sa termin liceul .Acum nu pot decat sa pun intr-un colt al mintii si inimii mele acesti 4 ani care s-au scurs atat de repede si sa ma gandesc la ce ma asteapta . O viata noua , colegi noi , o "casa " noua , profesori noi . Sper ca de data asta lucrurile vor fi diferite si ca voi privi spre viitor  cu drag si speranta  de mai bine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu