vineri, 5 august 2011

superioritate

din motive necunoscute de la un timp incoace am inceput sa privesc lumea cu alti ochi. Ma uit in jurul meu si imi dau seama ca nu ma mai simt bine daca stau langa oricine . Simt nevoie de a-mi selecta prietenii pe baza unor criterii destul de stricte . Intr-un fel ma bucur pentru noua maniera in care privesc lucrurile , desi incep sa ma simt putin aroganta ,lucru de care nu stiu daca sunt demna . Ca sa fi o persoana aroganta trebuei sa iesi in fata , sa arati cam cine esti si ce poti sa faci si nu imi dau seama prea bine daca eu ma incadrez in categoria asta . Nu prea stiu ce se intampla cu mine si de ce am inceput sa ma uit de sus si mai mult decat atata nu stiu daca e frumos ce fac eu . Ma simt destul de aiurea atunci cand ma uit la cel cu care vorbesc si il clasez undeva sub mine pentru ca eu m-am simtit cam intotdeauna bine in preajma tuturor si cu toate astea nu pot sa imi scot din minte micile defecte pe care acum le observ cu mai multausurintain jurul meu. Poate sunt rautacioasa , dar cred ca merit sansa si dreptul de a alege cine merita si cine nu sa stea langa mine , nu ?:D

2 comentarii:

  1. esti o fitzoasa draga...oriqm sa sti k iti sunt superioara la toate capitolele da?;;)
    ai ignore de la mine:))))))

    RăspundețiȘtergere