luni, 15 august 2011

new feelings

Suntem abia in luna august , ce-i drept la jumatate, dar simt ca timpul sta pe loc . Timp de 4 ani de zile am asteptat vacanta asta , am asteptat sa intru la facultate , sa stau la camin , sa merg prin cluburi si sa stau in Bucuresti . Abia acum incep sa ma gandesc cu adevarat ce implica toate aceste schimbari , care se vor petrece in scurt timp.Voi fi departe de casa , de prieteni ( presupusi prieteni defapt..:-j), departe de confortul cu care eram obisnuita si probabil cu un buget limitat (adica sigur).Voi locui intr-o jungla :)), unde nu voi cunoaste pe nimeni si unde fiecare este doar pentru el . Nu imi pare rau , desi ma simt putin speriata ( putin mai mult). Ma tem ca nu ma voi acomoda, ca nu voi face fata , ca voi face lucruri pe care nu ar trebui sa le fac . Imi e frica uneori de propiul meu comportament si  de felul in care gandesc , de modul in care privesc lumea si lucrurile din jurul meu . Poate e vorba doar de emotii sau nerabdare si din pacate nu voi putea sa imi dau seama care e treaba decat cand voi fi acolo....

Un comentariu: