luni, 20 februarie 2012

agonie

mda...super sentiment .... il gust din plin uneori ...mai ales in ultimul timp. Poate unul dintre cele mai dureroase sentimenete , care nu te lasa sa traiesti fiecare clipa fara sa tesimti chinuit . Te face sa ai un gol in stomac mai mereu , te face sa nu te poti concentra , sa nu poti dormi , sa nu te poti gandi la nimic frumos .Agonia te face sa iti pierzi noptile chinuindu-te cu lucruri dintre cele mai dureroase. Agonia te face sa stai cu un nenorocit de telefon in mana 25 din 24 , te face sa speri degeaba doar ca sa iti faca si mai mult rau . Cum poate oare un sentiment sa te faca la propriu vorbind ?! Imi imaginez uneori ca totul se intampla doar in mintea mea , ca este doar imaginatia mea , dar atunci cine ma face sa ma simt atat de rau ? Cine ma face sa ma gandesc mereu ca atunci cand imi e rau  , nu exista nimic bun in viata mea ? Durerea logic ca apare si ea ... de parca nu era suficient sa ma lupt cu agonia .Sau poate sunt intr-un felconectate una cu cealalta ca sa ma faca pe mine sa ma simt asa rau . As vrea sa am puterea de a trece peste orice , sa fiu imuna , lafel ca un robotel fara suflet .Macar pentru o zi as vrea sa fiuo alta persoana . Sa vad ce inseamna sa tariesti o alta viata  si sa traiesc sentimentele altora .As vrea sa vad daca si altcineva simte ce simt eu , daca si altii trec prin ce trec eu . As vrea sa stiu daca altii accepta ce accept eu si isi sacrifica onoarea si tot sufletul pentru dragoste ...de exemplu . As vrea sa nu mai existe aceasta agonie si sa stiu de astazi ce se va intampla maine ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu