luni, 30 ianuarie 2012

viata asta este tare ciudata ...si cine a spus ca are suisuri si coborasuri a avut mare dreptate . Ce inseamna viata ? inseamna sa traiesti , inseamna sa descoperi in fiecare zi ceva nou , inseamna sa treci de la o stare la alta intr-o secunda . Viata este tare imprevizibila si nu o putem controla oricat am incerca . In ultimu timp mi-am dat seama de multe lucruri , pot spune chiar ca am trecut la un alt nivel de intelegere al lucrurilor din jurul meu . De exemplu .... mi-am dat seama ca nimic din ce insemnaq viata mea dinainte de Bucuresti nu mai exista . Nimic. Prieteni , scoala , profesori , familie , casa , patul meu, camera mea , masa mea , cheia de l apoarta mea. Am inceput cu adevarat o viata noua , o viata care nu este mereu roz cum speram eu . Am o noua " familie, casa , pat , masa, cheie , profesori , scoala etc". Mai ales scoala ... mi-am dat seama ca acum chiar trebuie sa invat daca vreau sa reusesc . S-au dus vremurile in care luam 10 pentru ca stiam sa fac un eseu ...:-j. Desi m-am obisnuit cu viata asta , si desi imi place la nebunie ( cu execptia faptului ca trebuie sa invat in draci mai ales in perioada asta - sesiune) , uneori ma gandesc ca poate era mai usor inainte , poate eram mai imatura , dar mai libera , poate nu puteam iesi din casa la 3 dimineata , dar nu trebuia sa infrunt totul singura . Nu trebuia sa decid numai eu pentru mine de fiecare data .
Un alt lucru de care sunt constienta acum , dar care in trecut mi se parea ireal ....este...dragostea ( adevarata ) nu obsesia sau iubirile de o vara... Mi-am dat seama ca atunci cand iubesti cu adevarat nu esti atata de egoist , atunci cand iubesti nu e nevoie sa urli sau sa fi suparat .Mi-am dat seama ca nu trebuie sa fiu obsedata de cineva ca sa iubesc . Si chiar daca sentimentul nu e reciproc ...important este ca EU iubesc . Important este faptul ca exista o persoana care simt ca apartine sufletului meu  si nu ma mai simt singura si a nimanui . Mi-am dat seama ca daca vrei sa fi iubit nu trebuie sa astepti totul de la partener , ci trebuie tu sa fi acolo pentru el , sa simta ca cineva il iubeste . Si desi e mereu mai usor si mai placut sa primesti decat sa daruiesti , eu ma simt bine asa , stiind ca exista cineva caruia pot sa ii dau sa "pape" si de care sa am grija .
Am invatat sa fiu mai responsabila , mai cugetata . Am invatat sa invat din greseli si sa accept ceea ce am . Desi uneori este greu , trebuie sa recunosc ca viata mea cea noua m-a invatat multe lucruri si probabil m-a facut sa ma schimb pentru totdeauna ... si cred ca asta este un lucru bun...

2 comentarii:

  1. ai scris despre tzuculinicutz:X:X ce draguuuuut

    RăspundețiȘtergere
  2. daa:)) am scris pentru ca il iubesc ... nu ti se pare normal ca macar pe blogul meu sa scriu despre el ?:X :))

    RăspundețiȘtergere