sâmbătă, 10 decembrie 2011

desi nu credeam ca ma voi simti vreodata asa cum ma simt azi , se intampla. Daca a existat vreo zi in care chiar mi-am dorit sa dispar , sa nu mai exist ... cred ca asta este . M-am uitat la "lost" si mi-a placut tare o replica ..."asa e soarta . Unii trebuie sa sufere ":. Cam asa ma simt eu acum . Pierduta , singura , dezamagita , departe , iar singura , pustie , departe. As vrea sa existe un loc unde sa plec si sa uit ca exist , sa fie ca si cum nu ar fi fost nimic ....Pacat ca nu exista. Exista doar o singura nenorocita de realitate din care nu am cum sa scap . De ce trebuie sa se intample unele lucruri pe care nu le poti face sa fie cum vrei tu ? De ce nu poti sa spui "imi doresc "si sa se intample? de ce nicio dorinta adevarata , sincera nu se indeplindeste ? si de ce lumea asta e asa cruda ? si de ce viata te izbeste uneori atata de tare ? ca s ate trezesti ? si dupa ce te trezesti ce faci ? cred ca mai bine nu mai dormi deloc , ca sa nnu te trezesti , ca sa simti durerea asa cum e ea. Sa nu o mai amelioreze nimic . Sa te macine usor usor pana te seaca de viata . Ma simt groaznic si atat ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu