marți, 3 mai 2011

incerc sa imi dau seama ce se intampla

Wtf? Ce naiba fac eu cu viata mea? La naiba:-j habar nu am ... Ma gandesc in fiecare zi cat de putin timp mai am pana la bac si admitere si totusi , nu ma hotarasc sa ma apuc odata de invatat calumea. Ce e drept... pot sa ma laud ca prind mult mai repede decat restul lumii , tin minte foarte multe chestii si stiu sa speculez orice chestie.Totusi.... viata mea este plina de evenimente ca sa zic asa... care imi acapareaza ore bune in care as putea sta sa invat , dar stau pe mess, facebook , la camin , la bar, la partid sau pe kiss.... Asa ca ...sa imi traga si mie cineva una ca sa ma trezesc si eu la realitate ... sa ma apuc odata de invatat :) Adica .. nu se pune problema sa nu iau bacu ... si chiar cu note acceptabile ... dar admiterea aia nenorocita m-a facut sa imi pierd mintile si jumatate din gandirea rationala pe care nu stiu in ce masura am avut-o vreodata .Nu stiu ce a fost in capul meu cand am decis ca vreau sa fiu eu cea mai tare din parcare , sa dau la Drept... ca sa devin nush ce ... pentru ca avocat sau ceva de genu' nu prea ma vad ... sau cine stie ... In fine.Ideea e ca asa fac eu mereu .. iau cele mai idioate si gresite decizii ....de la care de multe ori nu mai pot sa dau inapoi .Si asta pentru ca imi place sa risc pana la refuz ...Imi place sa vad ce se intampla daca fac asta sau asta . Nu stiu cand o sa termin si eu cu treburile astea si o sa ma maturizez. Nu stiu cand o sa incetez sa mai fac toate chestiile care mi se pare mie super pe moment si mai mult.. nu stiu pe cate le voi regreta.In ultimul timp am regretat cam multe.. cam prea multe ... Deci , va roog:)) cineva sa ma opreasva :D se poate :d ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu